top of page

Ginčų nagrinėjimas

Vartotojas, manantis, kad Paslaugų teikėjas pažeidė jo teises arba teisėtus interesus, atsirandančius iš Sutarties arba su ja susijusių santykių, ir ketinantis dėl kilusio ginčo nagrinėjimo kreiptis į Lietuvos banką, prieš kreipdamasis į Lietuvos banką privalo raštu kreiptis į Paslaugų teikėją, nurodydamas ginčo aplinkybes ir savo reikalavimą. Vartotojas privalo kreiptis į Paslaugų teikėją ne vėliau kaip per tris mėnesius nuo tos dienos, kurią vartotojas sužinojo arba turėjo sužinoti apie savo teisių arba teisėtų interesų pažeidimą. Nepavykus ginčo išspręsti taikiu būdu, ginčai gali būti sprendžiami Lietuvos banke arba teisme Lietuvos Respublikos su nekilnojamuoju turtu susijusio kredito įstatymo, Civilinio kodekso, Civilinio proceso kodekso, Vartotojų ir finansų rinkos dalyvių ginčų neteisminio sprendimo procedūros Lietuvos banke taisyklių, patvirtintų Lietuvos banko valdybos 2012 m. sausio 26 d. nutarimu Nr. 03-23, kitų teisės aktų nustatyta tvarka.

Daugiau informacijos apie ginčų nagrinėjimą Lietuvos banke galite rasti: Lietuvos banko puslapyje

bottom of page